Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2008 17:22 - СЪвет,Pls... (на чисто) ;)
Автор: blackbird Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1110 Коментари: 2 Гласове:
0



Дневник: (дата -неизвестна, поради факта,че започвам нов акаунт,защото  изтрих този пост от стария,за да не го види той...)

Днес отново се чухме с него... по скайпа,естествено... не сме се виждали от доста дълго време... скъсахме преди година... Ако за миг замълчи по някой въпрос,веднага си мисля,че нещо аз съм сгрешила... Не знам какво изпитвам вече... мисля,че го обичах... тогава... сега си мисля за него като непостигната цел... а аз винаги постигам целите си... но все пак... днес,когато го засякох за малко и след няколко секунди приключихме разговора,изпитах огромна нужда да го прегърна... Него! Заговори ме едно мимче, с което,може да се каже... си флиртуваме в нета,но не облекчи положението ми... не ми доставяше удоволствие разговорът... даже не исках да се оплаквам... всичко някак беше безсмислено... така кънтеше в главата ми...
А зеленото му тикче "На линия" в скайпа .... гледах го и очите ми се пълнеха със сълзи... докато не посивя ... Беше вън... вън... Какво правех всъщност? По какво плачех....???  Докато бях с него даже не ми беше особено весело да излизаме... след раздялата обаче го усетих,него-човека,приятеля... чиято любов не можах да събудя ... който роди една амбиция, една цел за пораждане на едни чувства,а те съществуваха ли??? Не знам вече нищо,какво да мисля и какво да правя... борих се за него,както никога не съм се борила,постигнах победи,но повече загуби... сега ме е страх дори да го видя наживо от разстояние,без дори той да ме забелязва... не мога да го погледна в очите... от опасение,че или ще се влюбя,или ще
осъзная,че никога не съм обичала...
ДА го потърся ли? ДА се изправя ли лице в лице с него... и какво да му кажа??? Да спра ли контакт с него... Но как,като следя всяко негово действие в интернет,откакто скъсахме??? КАк да намеря отговорите в себе си? Какво да направя? Може ли за миг да се поставите на мое място и ,моля.... дайте ми съвет....



Тагове:   съвет,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. humphrey - Странна ситуация
07.05.2008 04:54
Никой не може да ти каже, какво точно да направиш? Ако продължаваш да го търсиш, значи ти липсва. След като ти липсва, трябва да го потърсиш наново, него или да намериш някакъв заместител. В момента се намираш в един кръг. Трябва да излезеш от него. Ако нямаш сили да продължиш да се бориш за него (мъжа), отвори страница.
цитирай
2. fenris - както казах вече
08.05.2008 10:01
почини си да възможност на чувствата ти да се пренасочат!Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackbird
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28294
Постинги: 10
Коментари: 19
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930