Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 11:45 - Странен сън...
Автор: blackbird Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1540 Коментари: 4 Гласове:
0



От месец сънувам само кошмари... защо така се получава и аз не знам... попринцип обичам да спя по много и обожавам да сънувам... усещането е страхотно,а и сънищата са толкова живи...
Но не! От месец сънувам кошмари... добре,че не са от най-страшните,но пък усещането,че ей сега ще се удавиш или  пък,че се катериш по песъчлива стена на езеро,което ще те залее всеки момент .... не е особено приятно !!!
Какво сънувах днес ли? Абе,тоя мой мозък откъде ми ги ражда тези ситуации и аз не знам! Сънувам аз ,че имам освен баща и майка,ами и 2 сестри...и настъпва вечерта,при което майка ми и сестра ми полудяват и тръгват да ръгат баща ми,мене и др. ми сестра с ножове!!! Ние едвам се отърваваме и ги заключваме навънка,като по цяла нощ има един дежурен да пази,за да не ни убият... следва продължение... изведнъж се озоваваме в една градина...що си бях втълпила,че е градина и аз не знам...  земята беше суха и напукана ,а наоколо имаше африкански дървета... и ние трябваше да спим,ама онез,лудите,дебнеха и заградихме мястото за спане с едно въже...като,че въжето ще ни предпази от това! Имаше 2-ма на пост,за да пазят...
И после......ооооооо, НЕ! Отново Него сънувах... а защо,не знам... не съм го виждала напоследък... и то как само... бяхме на един хълм,няколко човека... пиехме по питие,лафихме си... и той се заговори с едно момиче... още ги виждам в съзнанието си ! Ама Той беше облечен целият в бяло,което е нетипично... и беше напълнял...което също нито е типично,нито пък възможно (с неговия начин на живот и метаболизъм...) Та,те стояха и си говореха и изведнъж полянката се напълни с журналисти,фотографи,които започнаха да ги снимат... след няколко минути той дойде при мене и ми каза,че ще се жени за онази... и че сега щяли да се женят веднага,защото много се харесали... Естествено,разплаках се и побегнах... пътят назад беше по вода-ама-буквално!!! пътеката беше през една  река,широка километри ... и защото не ми се ходеше,реших да литна... за малко обаче да отлетя в небето,защото не се бях научила как точно се лети... И така... летях и плачех....летях и плачех....достигнах близо до нас и се извисих на около 20 метра над земята... ама -усещането е върховно!!!
Сънувала съм и как постоянно падам от балкона и после си се прибирам през входа на блока...после пак отивам на балкона,пак падам ... и така цяла нощ....
Но пък усещането да летиш насън е върхът!!!
Странна порода човек съм си-страх ме е от високото,а имам слабост към авиацията-искам да летя със самолети... но изпитвам ужас от скачане с парашут ,бънджи,а даже и когато веднъж се пробвах на едни въжета на 2-3 метра над земята,да се катеря,щях да припадна от ужас!!!
Но както  и да е за това... въпросът ми беше,че исках да споделя с вас,които четете това,за днешния си пореден ненормален сън... А дали вие сте сънували някакви мноооого откачени неща? И какви ли са те...? Или пък сте имали сънища,които после са се сбъдвали...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Аз имам такива, да.
08.05.2008 02:32
Различни са.
Някои са точно кошмарни и продължават дълго.
Други са говорещи. Например, когато сънувам мъртви хора и говоря с тях, това е болест или смърт. Ух...наскоро беше. Винаги познават.
Но най-интересни ми бяха тези, които ми показваха какво ще стане след месеци. Сънувах много специален за мен човек.....преди, и каквото сънувам, това става. Хубаво....хубаво, лошо.....лошо. С детайли. Не сънувам, не се виждаме. ВИждаме се в обкръжение, така е, сами - също става така. Да не говорим, че веднъж се събуждам и чувам гласът му с реплика, която ми е отговор на въпроса от вечерта, който му зададох. А той каза, бързам, ще имаме време да говорим. Така и не го попитах, дали е мислил това нещо, което чух.
Обаче има и по-важни неща от интуицията, както стана въпрос на една лекция през изминалата седмица.
цитирай
2. blackbird - viki11
08.05.2008 04:50
оха...ти направо ме удивяваш с тези предсказващи сънища... и особено с познатия ти,с когото си говорела...

А... какво е по-важното от интуицията :)
цитирай
3. albizia - Я, нов член на клуб "Кошмар...
08.05.2008 09:48
Я, нов член на клуб "Кошмар"! От години не съм сънувала хубав сън. Или поне нормален. Ако няма писъци и умрели хора, значи не съм го сънувала аз :D Но се свиква с времето и спира да прави впечатление.
Според мен това, че сънуваш кошмари, не предвещава нещо лошо. Просто мозъкът ти се опитва да подреди огромните количества информация, с които го заливаш - всички мисли, усещания, притеснения. Ако нещо силно те тревожи, обикновено тревогата дава израз в кошмари. Дори не е задължително кошмарът да има връзка с реални събития. Може би обаче трябва да те накара да преосмислиш начина си на живот и да го караш по-леко :)
цитирай
4. blackbird - albizia
09.05.2008 06:47
От години ??? Това е наистина неприятно... Не те ли е страх да заспиш ( с тези писъци,които се явяват...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackbird
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28293
Постинги: 10
Коментари: 19
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930